بسم الله الرحمن الرحیم

.

سوال1 : وقتی ماشین روشنه و درب ورودی روغن موتور را باز می کنم و روغن به بیرون پرتاب میشه... آیا این نشانه خوبی از کارکرد موتوره یا نه نشانه بدیه

پرش قطرات ریز روغن میتونه طبیعی باشه چون اسبکها آغشته به روغنه و با سرعت زیاد تکون میخوره و گاهی قطرات روغن ازش میپره بیرون خصوصا با گاز دادن