پرش قطرات روغن
بسم الله الرحمن الرحیم
.
سوال1 : وقتی ماشین روشنه و درب ورودی روغن موتور را باز می کنم و روغن به بیرون پرتاب میشه... آیا این نشانه خوبی از کارکرد موتوره یا نه نشانه بدیه
پرش قطرات ریز روغن میتونه طبیعی باشه چون اسبکها آغشته به روغنه و با سرعت زیاد تکون میخوره و گاهی قطرات روغن ازش میپره بیرون خصوصا با گاز دادن
+ نوشته شده در جمعه ششم بهمن ۱۴۰۲ ساعت 22:0 توسط خداشناس
|