ریمپ ماکسیما

بسم الله الرحمن الرحیم

.

camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:


ماکسیما نه ریمپ می شه نه به هدرز و مکش اگزوز به تنهایی توان می ده گول ادمای سودجو رو نخورین

سلام خدمت دوستان
من پی‌رو صحبت های جناب تجلی عزیز و با توجه به شناخت قبلی که ازین مجموعه داشتم و یکی از دوستان بنده ریمپ کرده بود خودرو ۲۰۷خودشو و خیلی راضی بود با این مجمعه تماس گرفتم که برگ اول دفتر ریمپ ماکسمیا رو ورق بزنیم
اما متاسفانه خیلی گفتن چون Ecu ماکسیما قدیمی هست فعلا ندارن ریمپ ماکسیما رو ولی در اینده نه چندان دور با ا‌پدیت برنامه هاشون این ریمپ برای ماکسیما هم‌موجود خواهد شد
من پیگر این موضوع هستم و بلافاصله به محض موجود شدن به اطلاع دوستان میرسونم این موضوع رو

تغییر دمای فن رادیاتور ، آمپر آب

بسم الله الرحمن الرحیم.

camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:


سلام خوبی اقا؟ یسوال بنظر شما میشه یه مقاومت 100 اهم سر یدونه سیمای فشنگی فن گذاشت یا فقط رو ماشینای تک سیم جواب میده؟

نه ان موقع تو دور ارام ماشین بد کار میکند دور موتور میره بالا صبح زود هم ساسات نمیکند

یجایی تصادفی خوندم هر 100 اهم 5 درجه دمای فن زدنو میاره پایین رو پژو اینا انگار خوب جواب داده ولی ماکسی دوسیمه فکنم اصلا نشه .

درسته پژو هم دو سیم هست همان هم بد کار میکند

با دیاگ جی اسکن نمیشه دما رو اصلاح کرد؟ من واسه ۲۰۶ رو دادم با این دیاگهای جدید که قفل برنامه ها شکسته شده اصلاح کردن عالی شده فابریکی امپر تا نزدیک ۱۰۰ میرفت بعد فن شروع میکرد الان ۹۲ شروع میکنه و دیگه امپر فیکس رو ۹۰ هست

اصلاح دما فن زده برا خودروهای ایرانی و چینی میشه برا ماکسیما نمیشه

دور موتور قابلیت اصلاح داره ولی دمای فن فقط با ریمپ میشه اگه جای وارد پیدا بشه فقط دمای فنو 5 6 درجه بیاریم پایین فکنم قضیه حل بشه

تغییر دمای فن زدن ماکسیما ، آمپر آب

بسم الله الرحمن الرحیم

.


ای سی یو ماکسیما برای مناطق سرد سیر طراحی شده

که رو ماشین من و شما هم بستند.

.


دوم رادیات اب تک لول برای سرد سیر هست .

.

اول رادیات دولول بزارید

.

بعد ای سی یو تغیر دمای فن بده که

۹۵ فن میزند بیارید ۸۹ فن بزند

.

دیگه شاهد نوسان امپر نمیشید

.

عمر ماشین و قطعات داخلش هم دو برابر میشه

.

ماکسیما خط اول ترموستات باز میشود

دما ۸۵هست .

فن دور کند روشن میشود ۹۵هست

.

که زیاد هست ، دمای اب ۱۰۰دیگه جوش هست

۹۰ هم فن خاموش میشود

#

اگر ۸۹ فن روشن شود و ۸۵ خاموش شود که دمای باز شدن ترموستات هست ، مشکل حل میشود

. این تستها را رو پنج تا ماکسیما با دیاگ زدم

داداش دمای باز شدن ترموستات تا دمای روشن شدن فن

۱۰ درجه هست

.که برا مناطق گرمسیر مثل ایران غیر استاندارد هست

. فاصله باز شدن ترموستات تا فن زدن باید

۴ تا پنج درجه باشد

ان وقت دیگه نوسان امپر به چشم مشخص نمیشه

### باید ریمپ بشه تغیر دمای فن

تهران چند جا هست .

فقط اصلاح دمای فن انجام بدی نه اختلال نمیندازد

.بخوای شتاب هم ببری بالا

قدرت موتور ان هم برات انجام میدهند