سیم گاز

بسم الله الرحمن الرحیم

camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:
دوستان یه سوال ماشین و وقتی رو گروز میزارم خوب گاز میخوره اما حالت عادی انگار موتور جونش میره از چی میتونه باشه

دور موتور رو کروز خوب تنظیمه و گاز میخوره اما حالت عادی خیلی کند و ضعیفه

دریچه گاز ان جا سیمهاش که به گاز و کروز وسل میشه انکه به سیم گاز وسل هست لق شده . اگر با دست هم چک کنید مشخص هست

مطمعن هستی لق نیستند

یک احتمال هم هست سیم گاز شل باشه

کروز کنترل ماکسیما و تویوتا کمری

بسم الله الرحمن الرحیم

نصب کروز کنترل تویوتا کمری

https://s31.picofile.com/file/8471613600/crosecam2007.pdf.html

نصب کروز کنترل ماکسیما

https://s31.picofile.com/file/8471613642/13.pdf.html

..

camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:
این برد پشت رادیو پخش نصب میشه ، جای پیچ ها و سوکت اماده اش همونجا هست ، باید پخش رو باز کنی و پشتش نصب کنی، وکیوم و سیم گازش هم تو موتور خانه نصب میشه که سوکت اماده اونم همونجا هست، میمونه دکمه های فرمان و اینکه یدونه سوکت زیر فرمان هست که تو دنده اتومات ها بصورت ازاد و خالی گذاشتن، برای استوپ پدال کلاچ هست باید دوتا سیم اونارو بهم وصل کنی

اگه ماشینتون دنده دستی هست نیاز به یکسره کردن سوکت زیر فرمان که برای پدال کلاچ هست ، نیست

.

کروز کنترل ماکسیما :
در حد اطلاعات بنده از نظر عملکردی دو مدل است . با عملگر پمپ وکیوم که فابریک نیسان است و با عملگر موتور استپر که پارس خودرویی ، چینی تایوانی موجود است . از نظر نرمی در تعویض دنده برای اتومات مدل وکیومی بهتر است ولی باید شیلنگها چک شود چون در اثر حرارت دیدن نشت هوا پیدا میکند . شیلنگ بنزین موتور سیکلت به آن میخورد

.

.

camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:
از کار افتادن کروز پس از تعمیر بوستر ترمز. عدم روشن شدن set

پمپ وکیوم کروز کنترل درست کنار بوستر ترمز هست و شیلنگش هم از بالای اون رد شده ، احتمال در رفتگی یا پارگی شیلنگ وکیوم هست و یا اینکه سوکتش تغذیه پمپ رو دراوردن و بعد جا نزدن

زیر پا برای پدال کلاج یدونه سوکت ازاد هست که چون ماشینتون اتوماته ، سرش خالیه
برای استوپ کلاج هست
تو ماشینهای اتومات موقع نصب کروز باید دوسر سیمهای اون فیشی که ازاد هست بهم اتصال کوتاه بشه ، شاید موقع باز و بست بوستر اون اتصال کوتاه یا جمپر از سر سوکت افتاده باشه
اگه اون سوکت اتصال کوتاه نباشه به معنیه گرفتن پدال کلاج هست و به هیچ وجه کروز فعال نخواهد شد

.