بسم الله الرحمن الرحیم

.

.camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:
سلام دوستان وقت بخیر
دلیل اینکه صبح ماشین رو در حالت D میزاریم ولی ماشین حرکت نمیکنه وحتما باید بزاریم دنده 1 بعد بزاریم D چی هستش؟؟
.
# نیاز به تعمیر گیربکس دارد

camry maxima تعمیر تویوتا ماکسیما:
دروددوستان
صبح هواسرده ماشین توی dهمون ابتدا حرکت نداره باید یکم درجا کارکنه تا بعدش حرکت کنه،
این ایراد از چیه،ممنون🌹🌹🙏

ارادت
چیز خاصی نیست
اگر گیربکس تقه نداره و ضربه نمیزنه
بهش دست نزن

اگر تقه و ضربه دارید
زودتر به دادش برسید

.

.
سلام دوستان من ماشینم اتومات هست وقتی پا رو از گاز بر میدارم و دور موتور ریز کم میشه بین دور ۲ تا ۱ که میرسه میاد پایین

بعد میپره بالا و در این لحظه احساس اینکه ماشین یه لحظه ترمز بگیر ی رو داره.

کسی میدونی علت چیه ?

#

باید دریچه گاز تنظیم بشه کار هر کس هم نیست

داداش با دستگاه باید تنظیم بشه زیاد هم با دست بهش ور بری ای سی یو میسوزد

.
دوستان عزیز روزتون بخیر


موقع ترمز زدن وقتی دنده کم میشه یه تقه میزنه

به نظرتون چه ایرادی می‌تونه داشته باشه ؟

دریچه گاز تنظیم نیست

آقا امیر لطفا ببینید این ایراد هم مال تنظیم نبودن دریچه گازه 👇

دریچه گازو کامل عوض کردم چون ترک داشت
الان ماشین موقع دنده عوض کردن وقتی دور موتور میره بالا(پرگاز حرکت کنم یا معکوس بکشه) گاز هرز میخوره، دوبار هم بردم اونجا دیاگ زده، دریچه گازم انگولک کرده، اما همونه
خودش میگه مال ساعتیه

از وقتی دریچه عوض کردی این جور شده؟

بله قبلا ۱ به ۲ این اتفاق میافتاد، الان کلا گاز هرز میخوره، مثل حالت نیمکلاچ تو ماشین های دنده ای

دریچه تنظیم کردن کار هر کس نیست یک ادم حرفه ای پیدا کن تنظیم کن


دوستان سلام


ماشین من ۱۵۰ هزار تا کار کرده و موقع تعویض دنده یه حالتی مشابه تاخیر همراه با کمی پرش به جلو داره
تقه نمی زنه
و اگر خیلی آروم و سرگاز برم این مشکل کمتر محسوس هست
ممنون اگر راهنماییم کنید
یا تعمیر کار خیلی وارد معرفی کنید

ممنون از توجه و لطف شما


انگار یه جوری هست که تعویض دنده بیش از معمول حس میشه
البته روغن بهران دکسترون ۳ ریختم

از اقوام سوناتا ۲۰۰۸ داره در مقایسه تعویض دنده اون نرمتره و کمتر احساس میشه



داداش دریچه گاز تنظیم نیست

شما اول دیاگ جی اسکن بزن مطمئن باش خطا دریچه گاز میده .

وقتی ماشین وایستاده

گاز را تو دور 2.500 یکنواخت نگه دار

اگر دور موتور بالا پایین رفت

دریچه گاز تنظیم کن مشکل حل میشه